Penulisan2u

Screen

Profile

Menu Style

Cpanel
Info: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.

Protect The Boss


Protect The Boss
Click here to enlarge
RM 15.00
Biasa: RM 18.00
Diskaun: RM 3.00
PDF Save page as PDF
Print Print this page
E-mail Email to a Friend

Product SKU: 978-967-11208-1-1


Product: Protect The Boss

Semenanjung : RM18
Sabah/Sarawak : RM21
( Diskaun RM3 Untuk Pembelian Online )


Tengku Hafifi Hafiz - Nurafifah Alia Aqilla? Gadis yang brutal. Hobi utama, ‘melipat’ orang. Jika diberi pilihan, dia lebih rela digelar teruna tidak laku daripada bergelar suami kepada perempuan yang sering membuatnya meluat dan benci!


Nurafifah Alia Aqilla - Tengku Hafifi Hafiz? Meskipun semua lelaki sudah pupus, hatinya tidak akan sesekali menerima pencinta wanita tegar seperti Tengku Hafifi Hafiz! Muktamad!

Tengku Adam Haizrill. Seorang lelaki yang setia akan cintanya terhadap Alia, adik angkatnya sendiri. Fif seolah-olah pantulan wajah Alia. Fif menjadikannya seorang lelaki yang tidak pernah kenal erti cukup dalam hidupnya.


Tetapi dapatkah mereka menolak takdir? Kehidupan rumah tangga yang bermula dari pelbagai kenangan pahit bertukar menjadi manis dari hari ke hari…


“Jet’ aime!”

“Hah, Jeti Amer?” Aku dah ketawa sakan. Apa masalah Hafiz pagi-pagi ni? Dia nak mengajak aku memancing di jeti ke?

Ketika sedang asyik dilamun cinta yang membara… Mereka diuji dengan dugaan yang hampir-hampir memusnahkan masjid yang sudah kukuh dibina.

“I love you. Tu maksudnya, kan? Fif langsung tak menyangka lelaki yang sombong, berlagak bagus, gedik, buaya antarabangsa dan tak berapa nak kacak ni jadi suami Fif.” -Nurafifah Alia Aqilla 

“Abang lagi tak jangka yang abang akan jatuh cinta dengan perempuan yang bersikap macam tomboy, kaki rempit, minah karate, pemilik mulut yang dah mati insuransnya dan tak berapa nak cantik!” - Tengku Hafifi Hafiz 


 Dapatkah mereka bersama sehingga ke akhirnya? Adakah takdir bakal menyebelahi mereka?  Ikutilah kisah suka, duka, romantis dan lucu dalam... Protect The Boss.



Ask a question about this product



You are here: Beli Online Novel Protect The Boss
Penulisan Enterprise. merupakan sebuah syarikat penerbitan novel yang ditubuhkan pada akhir 2011. Bermula dari sebuah laman sesawang penulisan2u pada tahun 2006, kini kami bergerak selangkah ke hadapan dengan mewujudkan syarikat penerbitan PENULISAN2U... baca lanjut

Waktu Perniagaan

  • Waktu Perniagaan:
    Isnin-Jumaat,

    10.00 am - 5.30 pm
  • Online Support:
    24 Jam - Setiap Hari
  • SMS :
    akan datang

Peta Lokasi Premis

Hubungi Penulisan2u

Alamat Perniagaan:

Penerbitan Karyaseni Sdn. Bhd
Karyaseni Enterprise
15-A, Jalan Suarasa 8/3,
Town Part 1,
Bandar Tun Hussein Onn,
43200 Cheras,
Selangor

Tel: 03-90744144
Fax: 03-90751144
Email : Admin@karyaseni.my